THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 23, 2009

pengertian raye

salam semua..time raye ni lah plak aku bleh post blog.ari2 biase x pnah plak rajin cmni..ntah lah,aku rase raye thun ni x smeriah dlu lg lh.mgkin di sebabkan taraf aku yg sudah menjangkau bapak budak,maka tiada lg istilah duit raye bg aku.sedih woo ble x dpt duit raye,kne plak time poket kering cmni..huhuhu.aku plak bleh raye sorang2 kt kuantan,lg lh sedih ble dgr takbir raye tp smua family aku kt kampung.time 2 nk je aku meraung sorang2 tp ble aku igt lagu aku bukan superman nyanyian lucky laki,trus x jd beb (x jantan ar bro)..hehehe.ari raye pertame je aku join geng2 aku braye,ari kedua terus hilang mood perayaan aku..btol lh org ckp,zman skrg ni rmi org braye di depan tv je dan aku pon x terkecuali dgn golongan2 tersebut..mgkin itu je leh mnjadi pengubat rindu lara aku ni terhadap seseorang.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails