THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 16, 2009

pokok anggur yg x berbuah?


salam..
dah lme gue x update blog ni...
sjak gue bis blaja,life gue bkn lg disini tp pd khidupn yg lbih nyata tp perit..
hari prtama gue di rumah sudah mula terasa kekusutan yg amat bangat..
mgkin gue pkirkan itu hnya smentara tp smkin hari smakin bertmbah dong..
aah,pning ar pkai bhasa indon,berbelit lidah.ni kes terpengaruh ngn crite upik abu dan laura kt tv3 tu lah..
aku sudah di beri status oleh bapak ku sbgi seorg penanam anggur..
1 gelaran yg pd mula ya mmbuatkan aku berasa bangga tp last2 cm terasa malu plak ade..
bkn aku nk khidupn aku jd mcm ni tp rezeki aku x tibe2 lg..
harap2 korang yg bace ni doa2 kn lh aku dpt keje..
mane tau leh makbul ke...
leh lh aku blnje korang mkn kepsi tau..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails