THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 24, 2009

Ari yg mencemaskan...


Aduyaii...ari isnin aku kna present laa projek akhir aku yg x sberapa complete kt ketua sekolah aku..
pning beb lau pkir bab2 mcm ni..ye lah,otak aku skrng nii lbih di fokuskan pada taggged ar..cinta aku kt tagged ni dah mcm cinta utk ain tau kt tv 3 tu..PUITIS SIOL..huhuhu..pe lg,kerahan tenaga telah berlaku dmana aku sbagai ahli kumpuln minoriti dpakse berkerja kras mnyiapkn slide yg ntah pe2 ntah ...tp 2 arr,x guna gak aku berjage smpai kol 5 pg psl kesudahan nya bnyak mase yg dgunakan utk aku mengutok srta nganjing ANAS bersame batalion nganjingan yg di ketuai oleh oleh org tua yg berasa muda,AMAT,ACIT,FUAD dan K..ha3,sori ar ANAS..,ktorang pnjam diri ko wat bhan gelak bg hilangkn tekanan tau...huhuhuhu..tp 2 ar,aku plak leh trtido trus dgn slide yg msih trumbang ambing mcm kapal titanic mau karam dokk..
bgun2 je dah la lwat n kna berator pas 2 kna bebel plak dgan org gile kuasa (cik onn F**K)..
tp nsib aku baek laa psl x smua kumpulan dpt present laa..
terlepas2..kre kumpulan aku kna wat present pd sok arinya..
smpat lg lah aku edit slide2 2..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails